Fullfart med bio och skoj


Hörre ni, det var ett tag sen iaf...

har haft det kul! I Fredags hade jag och Mikkis kul, godis är gott och på muk'en gjorde vi klart låten. Super team!<3
Gick med lite tjejer på stan, men träffade på Embla och Marcus och gick och fikade och kollade i alla affärer i hela stan. Vi bestämmde oss för att se "Män som hatar kvinnor" så M fick köpa den på torgis xD
Hem till han, Diana kom och vi hade kul!
Snabbt, super snabbt till bion för att se fortsättningen "Flickan som lekte med elden" Den var coooool! Fast äcklig, eller lite läskig. Jag och Embla typ krama ihjäl varran :P
Embla sov hos mig på kvällen, vi hade mys<3


Idag var det upp ganska tidigt, iväg till Norrbacka. Det var Norrbackadagen och skolan fyller 50år HURRAHURRA, typ.
Var med där ett tag, jag och malin. Hem en sväng till M för att vila fötterna, klackisar hela dan är annsträngande
Sen gick vi till stan och träffa emma. Vi kollade i affärer och fikade sedan på Kaffe&Choklad kafét.
Det har varit super kul:)

Nu ser jag på min favorit julkalender och det är såååå nostaldisk och underbar<333


Kommentarer
Postat av: Diana

Var tusan sitter dom där bilderna?!?!?! XD

2009-09-26 @ 20:05:11
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Sv. till diana .josefine

Hahah, det låg fotoalbum där som man fick titta i. Det var bilder på typ alla i förra klassen när ni var små. SKIT söta!

Vi hittade t.o.m bild på malins mamma som gick där när hon var liten :P

2009-09-27 @ 12:10:34
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0