We♥Sid

Ice Age 3 är så jävla bra!!! Jag och Kornelia satt och skrattade nästan hela filmen :)♥ ÄLSKA SID OCH SCRAT!!!Äntligen kom vi iväg på den.
Vi gick runt lite på stan efter och snackade typ.



Ikväll har jag varit på Kapitell, det var gästabud där. Lyckat blev det!
Dom senaste dagarna har jag hållt på med eld väldigt mycket så jag har typ inte kvar något hår på mina armar xD hahaha^^
Har varit jätte kul de här dagarna men lite skönt att få vila lungorna nu ändå...


Idag har jag verkligen levt med html-koder! Jag har försökt med en massa hel tokiga idéer till bloggen. Ett tag var det två menyer:P Men det är lite skillnad nu som ni kan se. En dropdown meny har jag fixat:) Sedan ska det vara ett spel längst ner på bloggen, men det ska jag försöka flytta upp kanske.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0