Draft: Sept. 19, 2009

En hel dag utan bloggande.. haha, tur att jag mobilbloggade en gång så ni visste att jag levde iaf...w
Helt okej skoldag, efter gick ett gäng till typ Hedbergs, men jag och Kornelia var tvugna att sticka vidare för att fixa till kvällen. Vi började med att gå ut och äta vid torget :) Skit mysigt verkligen!
Sedan fixade vi klädsel och smink och lite nödvändiga saker. Gick upp till södertorg och åkte sedan till Bäl.

Det var fint där med marschaller och ljus. Lite spökaktigt, eftersom att det var "Spöknatten i Bäl"
Vårat nummer blev höjdpunkten och allt gick bättre än förväntat! Min och Kornelias dans blev super :D<3
"-en gång till,en gång till" lite inprovisation och det blev toppen!
När jag kom hem var det Dirty Dancing och fastnade framför tv:n.



Åhh, jag somnade med datan i sängen igår -,-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0