Snow



Har lekt lite med pse7 nu på kvällen ;) Gillar egentligen inte att göra "illustrationer och sånna här, men ibland är det kul:)
Ligger i sängen nu och borde sova, men ville bara bli klar med min "vill att det ska börja snöa bild" Om man inte ser det så är det iaf jag där på bilden. Jag vill åka skidor! Vill ha snö, men bara så att man kan åka skidor, inte en massa töööö!

odengatan då, det kanske ska bli dubbförbjud där :P haha, har man hört liksom helt knas xD

Sleepartime- Hörde nyss av kornelia att vi ska mötas tidigt vid plattan innan vi drar ner mot slusken ;) vem vet lunch på kräket eller?
(vilken sthlm uppfostran jag har)



                                                                sexhundradeinlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0