slutkörd

Nu har jag varit vaken att tag, började ju med simningen. Nu har jag minnsan fått träningsvärk! Det är bra det.
Jag måste nog vara den mest klummpiga person i världen, jag låste nämligen in min nyckel i skåpet så att vaktmästaren fick komma med en feting tång och knippsa upp det;)
Hur har dagen varit nu då...? Jo, faktiskt bra:) Glad och Trött!
Oförberätt prov på Franskan, skulle skriva en veriation av Röd Luvan PÅ FRANSKA!
På elevensval skulle jag egentligen ha 2:a världskriget, men hade ingen ork så var i D139 som vanligt. Tränade lite på No prov som vi ska ha imororn.

Efter school gick jag,Malin och David till hedbergs, det var ett tag sen jag var där faktiskt... Det var fint<3

Ikväll hade jag tagit det ganska så lunch, är jätte trött. Elelr jag vet inte men känns som att jag skulle kunna rammla ihop när som typ svimma eller något :S Men ska sussé snart och då blir det väl bra får vi hoppas!:)



STHLM IMORRON<3 ME LIKE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0