slutkörd x2

Syrran hade sina tjejkompisar här igår, jag och Malin hjälpte till lite. Gjorde en "spökvandring" fast vi var mer rädda än dom...
Tror det är var inte över min friskhets gräns kände jag. Man kan väl nästan säga att pillrerna hade hållt mig uppe men när de tog slut tittade jag och Malin lite på film.
Sen när alla typ gått hem mådde jag skita dåligt:( Men somnade tillslut och vaknade en aning piggare :)

Ingen träff men kyrkomänniskorna och konfisarna idag för min del :(

Jag känner att min blogg borde vara grymt tråkig att läsa just nu, men jag gör ju inte så roliga saker ;) haha
Läsarna hänger kvar ändå, det gillar vi<3



Nu ska jag titta på lite filmer, kanske kan blogga lite om det sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0