Lovet i Sthlm

Idag var det skola då...
Var inte pigg direkt, men överlevde nästan iaf för det är LOV NU. Vi gjorde prov det gick bra i think!
Fick våra fina kakburkar som man skulle släpa hem också.
Hemma en kortis och sedan iväg med båten till stockholmo:D<3 Det var ett tag sen jag var där...
Somande på sängen, på båten, i bilen hela tiden :S Mår inte så bra, f*a när man är i sthlm och allt, har jätte mycket saker jag vill göra här ju:P
Dags att sova nu för det är ju LOOOOOOOOOV!
FY F*N VA SKÖNT!!!!






Kan det bli finare eller ?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OM du flyttar gumman måste du lova att jag får komma och hälsa på! <3

2009-10-17 @ 17:04:13
URL: http://miranda.blogg.se/
Postat av: malin

kan du skicka den sista bilden till mig mamma älskar den kram<3

2009-10-17 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0