leker

Tidigt upp idag, var duktig och åkte till solbergabadet och simmade lite innan skolan.
Sen jobbade vi typ lite men svanska, men jag måste nog ta och kalla det mera mobbningastudio...
Sen var det väl lite vanliga saker. Åt god lunch vid packhuskällar'n. På idrotten var vi inne och klassen var typ över spidad.
Efter skolan gick jag och Malin hem tänkte plugga lite So, mne efter två rader tröttnade vi och gjorde annat.
Jag och Wilma hade jätte kul, vi sprng upp och ner i gravarna miljoner gånger typ :D Och gräset var inte blött så vi lekte lite där ocksp, haha^^
Vattnet såg skönt ut så jag var tvungen att testa:P Det var inte så jätte skönt, :P

Nu är det tandläkaren som gäller, sedan är det Dans och film :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0