kulturnatten-09

Gårdagen blev väldigt lyckad :D
Vi gjorde många roliga saker sjöng och dansade, hade kul eller dansade.
Träffade många som var där och det var kul fast lite pinsamt eftersom att hela mott face var vitblekt till vårt upprtädande.
Det gick bra med vårt nummer. Jag och Kornelia gjorde vår eld dans som blev lyckad, blev bara lite snabb ändringar när den ena pinnen vi slukar gick sönder mitt i dansen... Men det blev bra ändå! :) Yes! K&J's super team<3

K och jag gick ut för att kolla på ett band men det var tråkigt! Gick ut men var fett kallt så vi gick hem till mig för att mysa och dricka te :)
Hon blev kvar här och vi snackade typ hela natten... haha nästan, för vi såg Ice Age också. Till och med extra skivan checkade vi ! Love

                                              Bäst vi är Kornelia <3'



Sov läääääänge och sedan var det dags för nya konfisar i Visborg.
tack rikard som blev jätte blöt och kall på cykeln, hihi^^
Jag och Jehnny hade kul:) Vår grupp ägde! Va gjorde vi annars då...Lekte lite och så typ
Vi gick tidigare, jag skulle till friskis. Men jag hittade inte så bra :(

Det ÖS regnade och ja, jag orkar inte berätta hela min idiotiska omväg men efter en timme typ med hjälp av david som mötte upp mig hittade vi fram. genomblöta...
Och ofta jag glömmer mina träningskläder xD
jag fick en pressent av malin, hon är för söt<3333



        Du är bra Jonna ditt lilla kryckmongo:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0