krya på sej

Hem efter skolan jag & ida var grymt trötta och slängde oss i säng en stund, men inte länge för den lilla ungen skulle med båten hem :( underbara dagar älskling, kommer till dej snart!<3

Åkte och fixade lite saker till min rygg... Fy F*N jag har fått någon "hoppad och knäckt rygg" vettifan :S
Ont gör det iaf! Är som en gamal tant som ligger i sängen med värmedyna och tablettproppad och masserad med gel. + lite tröst ätning!

Tror lilla Ida fick "gotlandssjukan" eller något, och hon har typ smittat mig... Så nu har jag alltså gotlandssjukan typ ;P hahaha, kanske inte men är inte på topp direkt :(


Kommentarer
Postat av: bästiis

hihih förlåt mig gumman :) :P <3

2009-10-28 @ 11:29:17
URL: http://gosiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0