I ♥ mjölk

Måndag, igen. Shit va livet rullar på...Carpe Diem säger jag bara!

Vi hade lite geometri som var helt okej, Franskan var lite sisådär och vi har läxa :S Slöjden va seeeeeeg för jag hade mjölkabstenens!! GAAAH va jag ville va mjölk, påtal om ville. fett jobbig han också! Sen stack jag mig i fingret med en nål :( Sen var jag trött och hungrig också. usch,fy och bläää!
Sen jobbade vi lite med svenskan och sist So, var fett trött, haha^^ satt och snickelisnackade lite :D

Var som sagt lite trött...Gick hem och tog det lite soft. Plöttsligt hör jag en bekand låt som jag sjunga med till och då hade mamma köpt en nostalgi skiva med något band. As bra låt som sommarpojkarna har gjort covers på, coooolt :D

Nu är det auditon för en massa små söta ungar i Pax, åååh va kul <3 Sen blir det väl teater också!


Kommentarer
Postat av: malin

ÄLSKA LIVET!!!

2009-10-05 @ 22:10:58
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0