fullrulle

Kära nån vilken dag...
Skola först vi läste en konstig bok, gjorde förhör, lyssnade på Jon och jag sjöng kareoken idag, haha^^ bra eller NOOOT!
Sist idrott då vi gjorde lite stationer och hopprep:)
Måste bara flika in med att det känns som att ön håller på att blåsa sönder;O
Jaja... Snabbis hem och hämta och lämna böcker och kläder. Sedan upp och fika på stan.
Cyklade till visborg och gjorde "läxor" med lite kompisar, trevligt,trevligt!
Sedan var det dags för lite dans, stannade kvar och gjorde även det jobbiga station passet. Då kom mamma också och var med. Premier för mig på det passet, och det var jobbigt värre, fast ändå skönt liksom :P
Cyklade hem och det var motvind...


Imorron ska jag,Kornelia,Olivia,Albin och Rikardo upp tidigt igen för att simma lite (Y)

Seriöst nu måste jag ta det lite lungt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0