underbar och älskad

Dagen började med att lilla sjuklingen ringde för att se till att jag inte försov mig, TACK!<3 Det var Malin, hon är sjuk och var hemma men ringde ändå för att kolla att jag var vaken. Snacka om att vara värd typ dagens ros eller typ 10 000 röda rosor!

Skolan var rätt så nice idag. På matten pratade vi mest om volym och geometri. På No:n labbade vi, fett coolt :)
Vår brandövning blev inställd p.g.a regnet, haha^^
På So:n var syo-killen och snackade om gymnastiet och lite sånna saker.
Sedan var det rörelse och lunch. Gick hem och åt lite.
Men det roligaste var nog Franska lektionen!!!! Så sjukt kul. Vi drev med våran lärare som inte fattade hur man satte igång en tv, åhhh har aldrig skrattat så mycket inte änns alla franska lektioner tillsammans!
Sedan stannade jag kvar på ev för det var kul och jag älskar skolan så jäkla mycket. Gjorde dock inte så mkt...
DET REGNAR OCH ÄR KALLT OM NI INTE VET DET!!!
Ikväll ska jag till gymmet och pumpa lite, det är kul:D

Hon ska till sthlm imorron också, ååh va kjag är avis!!

Kommentarer
Postat av: bbb malin

åhhh tack gumman du e så söt men bilden var ju lite onödig!!! haha <3<3<3

2009-10-01 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0