smile

Skolan igång nu igen, hade lite matte som var ganska så seegt! Sen hade vi Franska och jag jobbade riktigt bra (Y) Sen var det slöjd, var hos skolsystern som fick lyssna på mina lungor och min andning och varför jag hör sämre på ett öra.
De andra skulle till ishallen för att åka skridskor vilket var förbjudet för mig! Så typiskt, åå :(
Malin fick inte heller åka, hon gick hem till mig ett tag.
Sen har jag jobbat med matten och nu fattar jag på riktigt! gooood:D Även Franskan behövdes!


Mamma har sprungit med varmt vatten med olika saker i till mig typ varranan timme, bättre än antibiotika och sådant skit iaf!




Jag tänkte videoblogga idag och hur jag lärt mig vika en tröja SUPER SNABBT! Skit cool jag är;)
Men! det lät så roligt när jag pratar så får ta det om några dagar kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0