sjuk, fortfarande...

Jag hatar att var sjuk! Trodde att det skulle bli bra snart, men idag var jag nästan sämmre... har sovit typ hela dagen. Hade ont i ögonen när jag vaknade, knas! Mina lungor är också väldigt annsträngande och jag hostar väldigt mycket. Det kan man dissa iaf!

Jag är iaf så pass frisk att jag kom att tänka på "undra hur mkt jag har missat i skolan?" Usch, orkade inte tänka på det. Men Olivia fick läsa högt från min skolbok, mina ögon orkade inte läsa...

Nu har olivia gjort kanelbullar, skita goda! Tror knappst att skola är aktuellt för mig imorron :(
Dags att vila ögonen lite från datan, godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Carina

Men din lilla stackare, tycker synd om dej & tänker på dej. Hoppas du kryar på dej snart. Nu har du mått dåligt så länge. Va rädd om dej. Kram kram

2009-11-02 @ 09:29:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0