så olika

Första skoldagen på super länge! Det var kul men jobbigt.
Började med bild, men inte helt vanligt lektion... Våran duktiga David var så duktig i DN's frågor att pressen,lärare och rektorer kom in och grattade han. Blev lite firande med tårta.

På No:n kunde jag känna mig lite handikapad, nej då men jag fick inte vara med där inne för vi höll på på en lab. som var lite jobbigt att andas in, eftersom jag redan har problems med det så fick jag stå över. Kul att jag typ blev andfådd när jag gick upp för en trappa!

Sedan läste vi typ, och läste ännu mer efter lunch... Sedan Musikkunskap, trevligt nu kan jag spela bas ;)



Efter skolan gick jag hem en snabbis och vilade sedan iväg med mamma och några andra för först en fika på choklad cafét. Sedan gick vi vidare till bion. Vi såg "Så Olika" den nya med Helena Bergström. Jätte bra verkligen!
Johan är ju för söt och duktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0