Ny design


Nämen har ni sett?! Ny bloggdesign! Det HISSAR vi(Y) På tal om hissa...vi skiter i hissa&Dissa nu, titta vilken fin design istället:P
Hade planerat att blogga om en massa saker idag men så kom idén om design och det gick före...!


Min dag då...
Började inte så bra. Kom till skolan vid 9 som vi skulle, MEN då hade min lärare sagt fel tid så när jag och några från min klass kom till hemkunskapen hade de börjat vid 8.00! Jaja, vi andra fick baka peppisar.

Sedan var det rast jätttte länge, vi somnade typ. Men sen var det dags för dödsstraff i världsarvet. Det var kul och intressant:D
Gick till kajsan och var inne där,fornsalen,torget,gallberget,klinttorget. Vilken promenad va;)

Vi slutade där och eftersom att jag och Diana hade slutat vid klinttorget träffade vi marcus. Var med dom och sen Embla då som vi hämtade upp. Fint:)

Sen blev det dansen då. Mycket kul, blev jätte trött eftersom att jag inte hållt på med det på super länge...I'm back!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Läcker designe, som en chokladtårta med en fin liten dekoration på toppen.

Kram

2009-11-18 @ 09:00:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0