Julfixarn'


Vaknade nästan av mig själv, vi var egentligen lediga idag men några i 9H skulle samlas och julfixa. Det var lite droppin idag vilket var skönt.
Började dagen med att gå ut i trädgården och räffsa lite löv, då fick jag en mandel i huvudet ;P haha

Sedan gick jag till skolan, hade med mig julmusik vilket gjorde det hela mycket "juligare" Vi var ganska så många och det blev jätte kul och mysigt! Var verkligen på pysselhumör idag kan man säga! Vi fick ihop en massa julpynt,godisstrutar,kransar och även keramik.
Tog med mig syrran också som hjälpte till med en massa saker till marknaden.
Vi var kvar väldigt länge faktiskt, men sen gick jag och Malin en sväng på stan.

Imororn ska vi typ ha en vanlig lektion, sen är det någon teater vi ska se, sen ska vi till "fråga Olle"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0