Josefine är vaccinerad!

Gick lite nervös till skolan idag, efter ca en halv timme gick nämligen jag och Diana till skolsystern där vi skulle få vaccinet. SHIT, jag var så j***a nervös så det finns inte, alla hade typ skrämt upp mig också, i klassrummet och i väntrummet sen när vi kom dit.
Gick in och möttes av tre systrar som skojade lite om min röst och min andning och det, haha,kul... Sen var det dags, pang boom och det var klart :D Allt gick bra och jag överlevde, kändes inte alls så konstigt! Var lite öm och så. Men det kommer väl...

Just nu är det bara grymt jobbigt att lufta på den dumma armen. Vimmsig och knasig i huvudet är jag ju ändå så ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

bra att du har gjort det iallafall :) när jag vaccinerade mig hade jag ont i armen typ 3 dagar, usch usch <3

2009-11-14 @ 18:37:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0