jag pluggar inte bloggar alltid...

Josefine hinner inte bloggar för det behövs plugga till So imorron!!!

Men såklart att jag måste skriva lite om dagen bara... ;) Började tråkigt, var bänkvärmare eller vad man ska säga på idrotten får inte vara med :(
Sedan Franska och det gick bra, har kommit in i värsta Franska-rycket nu och det är kul:)
Tror det var No sen och svenska. Efter lunch matte och det gick också bra, snart prov. PEPP!

Hade elevensval och gick till Jon som hjälpte mig med ökenkriget, skita-asa-krångligt men nu är det GLASKLART, eller?! Iaf det är redovisning imorron. Slutade med lite snack nere hos tjejer och Ninnie.

Efter gick jag med Malin som skulle till någon affär, jag önskade också en affär vilken blev lekstugan och hantverksgården för att reta Malin, haha sorry malin men det var kul<3

Sedan hade jag och Vendela bestämmt att vi skulle fika så träffade henne och fikade, mysigt<3


Nu fortsättning med Ökenkriget, det är jobbigt! Men det ska nog funka, hejhejdå:)<3


Kommentarer
Postat av: Diana

Du MÅSTE hjälpa mig med matten!! :S

2009-11-10 @ 23:51:07
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0