Jag bloggar ju;)

Nämen vem äre som bloggar?! ;)

haha, har haft underbar dag på Arvid Nordqvist:) rolig som f*n! Efter jobbet fick jag sällskap av matilda, en trevlig tjej som jag har jobbat med. Men inne i city skulle jag träffa lilla Diana :)<3 vi gick till café 60 och fikade, myyyyyys<3
Sitter vid centralen, min räddning för att blogga(L)
Skaffade ett sl kort idag så kan åka hur mkt jag vill:D sakar inte gotland,fast de fina människorna....




shiit jag kommer säkertt börja dricka kaffe efter allt det här;)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag är så stolt över dig att du är så duktig. Och jätte kul att du trivs och har roligt.

Kram Kram

2009-11-24 @ 23:17:40
Postat av: jehnny

och vi saknar dig <33

2009-11-25 @ 22:18:40
URL: http://mongoben.blogg.se/
Postat av: JOLIN

fin blogg! va gör du för något ?:D

2009-11-27 @ 23:50:13
URL: http://joolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0