hej då Gotland

Hej då Gotland-Hej Stockholm

Idag har jag och mamma varit på en julmarknad, vi köpte lite gott:) Sen var vi och hämtade mitt thomas sabo hjärta som varit på lagning.
Nu på kvällen har jag packat och sett lite på tv.
Imorron åker jag med båten till nynäs och sen buss till sthlm:) Får sällskap av Diana som också ska till sthlm!

Det kommer bli skit kul, men kommer säkert sakna gotland lite!

Datan är med, men utan internet går det inte att blogga:P Men det ska vi nog fixa ibland! Mobilbloggning finns ju också som tur är;)




Vill säga lycka till och hoppas allt går bra utan moi, till...
~Pax imorron
~Julmarknaden m. klassen
~Försäljning vid Linds


♥~♥ HEJ DÅ ♥~♥


Kommentarer
Postat av: Embla

JAG SKANR DIG DIN FINA FAN`TASTISKA MÄNNISKA! <3

2009-12-01 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0