första arbetsdagen...

0564780c5c8c2995bd2576621a3a4676.png

Kolla varifrån!

första arbetsdagen är avklarad och jag är hel nöjd! Kan inte förklara allt det tar vi en annan gång. Jobbade iaf på arvid nordqwist i solna business park, som gör kaffe. Jag jobbade i resturangdelen idag, världens finaste lunch får man:) vi lagade lunchen, man fick välja på lite olika rätter. Liksom värsta menyn för personalen och deras gäster. jag serverade lite mat till olika businessgubbar från utlandet,coolt! kaffemaskinen var enorm och muggar fanns i alla sorter,storlekar,former och material. Äkta råvaror av finaste sort i köket. Jag fick egna fina"jobbarkläder" Det var världens säkerhet med koder,kort och nycklar hela tiden i huset. Lagret med kaffedelen då?! Tänkt dig typ ett ikea lager med bara olika kaffesorter! Helt otroligt! Imorron ska jag bla fixa goodiebags till kvällen:) jobbar inte så länge heller vilket är skönt eftersom man inte sitter still direkt... Vi hörs sen. Puss hej saknar att blogga<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan gissa att jag skulle älskat doften och synen av allt kaffe!

Kram

2009-11-25 @ 09:15:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0