Sthlm-Uppsala-Enköping-Uppsala-Sthlm-Nynäs

Tidig morgon idag, runt 8 gick bilen mot Uppsala och vi lämnade av Wilma för trimmning. Vi åkte vidare till Enköping till min kusin Filip. Det var skönt att komma ut på landet efter storstads livet jag haft nu ett par dagar. Jag, Filip och Olivia sprang runt i skogen och kollade på gamla kojjor, lekte med Wicky och mycket annant. Juste jag måste berätta om Wii spelet, det är så himla kul asså ! Sedan hade hela famlijen innebandy tunering på laduloftet. Jag och Fille vann, SÅKLART  ;)
Sedan åkte vi tillbaka till Uppsala och hämtade Wilma, vi åkte också in till gränby centrum för att mina gladiatorsandaler skulle finnas där, men jag hittade ett par andra som blev toppen :D
Tillbaka till Sthlm och plocka ihop det sista, äta lite och blogga. Snart åker vi ner till Nynäs och båten som går tillbaka till gotland -,- suck*

Wicky vaktar gården !


Wiiiiiiiiiiiii

 
Kanin och hund hälsar                   söta Wicky                                                          


Fille helt otrolig klängapa ;)

  
Jag blev nyfiken på alla fordon


haha^^

Kommentarer
Postat av: Leia

Fin header =)



Kram

2009-05-03 @ 19:20:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg hörru:D



du kanske kan kolla in min blogg oxå,och skiva vad du tycker om den?:)(de är en skvaller blogg)



http://femsmultron.blogg.se

2009-05-03 @ 20:38:19
Postat av: Kornelia

du verkar ha haft det jättebra, kul för dig! :)<3

2009-05-03 @ 21:25:15
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu är det bara körkortet som fattas, köra kan du,

Kram

2009-05-04 @ 01:08:47
Postat av: Morbror Fredrik

Ett mycket bra repotage med fina bilder. Du missade dock fota min XC90. Kom snart tbax, potatis landet behöver rensas....

2009-05-05 @ 09:17:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0