Sång + Plugga = Laddning ?

Nu på morgonen har jag laddat upp med lite sång och pluggning ( vet inte om man kan kalla pluggning för att ladda upp men...)
Iallafall så har jag en hel dag med Pax idag som snart börjar. Först är det Clematis som gäller då vi ska fixa klädsel och gå igenom programet.
Sedan går vi till Kapitellhusgården där vi ska ha KickOff inför medeltidsveckan, jag ska först göra en Eld- och mag- dans tillsammans med Emma, sen så ska jag och en annan Emma "dansa" med Eld Poi.
På kvällen sen blir det middag i Kapitellhuset, förmodligen blir det lite inprovitations uppträdande också. Förra året blev kvällen mycket lyckad. Hoppas det blir det även i år !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0