Efterslänkare med bilder

Lite efterslänkare på kort kommer här... Fler från trädgården idag p.g.a att blogg var otroligt segt och jag hann inte lägga upp bilderna innan pax.
Sedan har Veronika från Finland lagt ut bilderna från helgen så jag tänkte visa er några finingar, hon tog hur många som helst så för flera bilder checka in deras hemsida .





Finland

7:an

9:an

Ser ni mig där högst upp på dom båda pyramiderna... Det var faktist första gången jag var allra högst upp i dom, nu var det ju äldre som var med. Men det var iallafall super kul !

                                          ♥ Alla ♥                          ( .......nästan)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har haft högt tempo under långt tid nu. Du är värd en stund i sol stolen snart.

Kram

2009-05-14 @ 05:59:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0