Dagen i text

Idag..Det är Tisdag, den 26 Maj, Livet leker och Wilma har namnsdag!
Men seriöst nu, vad har jag gjort? Låt se... Idag var det dags att börja med att ha idrott ute, som vanligt första lektionen ute spelar vi brännboll. Förmodligen skulle jag inte nämnt det om det inte var så att vårat lag vann...
Matte provet ägde rum idag, chans&risk kapitlet som inte var det roligaste. Nog om det tycker jag!
Franskan är lite roligare att prata om kanske :) I alla fall just idag när vi fick tillbaka våra passé composé prov. Det gick bra, inget att klaga på där inte!

På franska lektionen skulle vi skriva ett brev som skulle ha ganska stor betydelse för betyget (ungefär som ett större prov) Jag blev som vanligt stressad, men hade turen att få sitta kvar. Jag satt tillsammans med Sara själv med min franska lärare. Det var toppen och hon lärde mig en massa nya saker som ligger lite på "överkurs" om man säger så :P Men brevet blev bra och jag lämnade in det och var nöjd!

Efter skolan blev det hem till solstolen och det var första gången jag slappnade av på länge...

Outfit i solen !

Kommentarer
Postat av: Diana

Fin klänning :)

2009-05-26 @ 18:46:14
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Carina

Gud vilken snygg klänning.

Du ser helt bedårande ut :)

Kram

2009-05-26 @ 19:01:53
Postat av: Emma

Åhhh, vad fin! är den ny ?:)<3

2009-05-26 @ 19:57:42
Postat av: Svar från mig

Tackar tackar ;)

2009-05-27 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0