en dålig anledning är plugga

Idag var det skola igen då, dom flesta lärarna var borta på någon kurs så vi hade beting eller jobbade på eget ansvar nästan hela dagen. I Franska skulle vi egentligen ha läxa med 63 glosor +gramatik övningar till idag, jag frågade varför vi inte hade det eftersom att jag jobbigt nog hade pluggat på det mesta av det och då sa hon - "vad bra nu har du lärt dig en massa nya ord som du har nytta av i framtiden" Man bara, ÅÅÅÅhhh ! Vad trött man blir på att höra det från en lärare.

Efter skolan gick ett gäng och köpte glass, David den underbara bjöd lilla mig på glass och vi firade... ! Sen lurade dom kvar mig på stan p.g.a min dåliga anledning att gå hem var "plugga" så jag blev kvar på stan och vi gick runt i alla affärer och kollade igenom gotland sortumentet innan och utan...
Men sen gick jag iallafall hem och är nöjd över att alla matteläxor för dom senaste veckorna är klara :)
Blev jätte lättad över att pluggningen var över... tills Malin ringer och påminer om någon engelska läxa som är till imorron, ååååhhh shit va jobbigt :S


världens roligaste bok.....not !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0