Hei kaikki!

Hemma från Pax, en rolig träning där vi bestämmde vad vi ska lära ut i Finland. Vi ska dit på Fredag morgon, det är ju snart...
Iallafall så planerade vi lite och bestämmde kläder, packning och lite annat sånt där praktiskt ni vet :P
Imorron ska jag, Emma och Kornelia till banken också växla till €uro, vi ska också fixa lite tyg så att vi kan sy fast bokstäver på våra kläder så att det står P.A.X ; ) Lite sådär småprofsigt...
Nu har jag precis letat fram alla sånger som jag har på papper, det ska kopieras imorron.

Dags att packa lite och kanske hinner göra lite mer på svenskan sen,

ha det bäst puss <3



Hyvää Yötä, Nähdään Tapaamisiin! = God Natt, vi ses !
Jag måste ju börja vänja mig med språket :P
Och juste, rubriken betyder -Hej alla !


Kommentarer
Postat av: Carina

Va kul att ni ska ut & resa.

Ha det så trevligt i Finland.

Kram

2009-05-07 @ 19:39:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0