Årets dopp

Då var årets första dopp är nu äntilgen avklarat. Det blev bara jag och Malin som badade dom andra blev kvar i den gassande solen i almedalen.
Det var så J***a kallt, men seriöst värt det !
Jag hade en bra taktik tycker jag, istället för att känna på det kalla vattnet hoppade jag i direkt och fick det som en chock. Sedan fanns det bara en stege lite längre in mot stranden, så jag hoppade i längst ut och då var jag tvungen att simma in till stegen ! Smart där tycker jag;)

         
Första bästa platsen -längst ut, mitt på Kallisbryggan !

     
Framsidan av Elle nästa nummer eller vadå ?


-Där satt den! Hela jag doppad.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Coola-tjejer!

Kram

2009-05-21 @ 22:33:08
Postat av: Carina

Härligt med bad.

Ni bor ju så nära havet.

Snygg bikini.

Kram

2009-05-24 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0