shopp to you dropp

En hel dag på stan kan man säga, började när alla affärer precis öppnat tillsammans med mamma och Olivia. Sen anlände Malin till Stockholm för att shoppa i storstaden under dagen. Jag gick och mötte Malin och hennes kusin Elin. Vi gick eller jag menar sprang runt i HELA stan. Vi var inne i ... hmm det är omöjligt att räkna alla.
Jag var på först och främst på span efter avslutningsklänning och gladiatorsandaler. Jag hittade båda, men tyvärr fanns inte skorna i rätt storlek. Vi sprang runt i alla butiker fast nej.
Vi fikade i på Edelweis med paj, sedan hade Malin och familjen en buss att passa och jag gick hem.
Nu är jag helt slut och fötterna värker fast det var en otroligt kul dag. Snacka om -shopp to you dropp !


Den här skulle Malin gärna ta med sig hem
lägg märke till mig i spegeln, haha^^



Den ny öppnade  butiken lockade oss


Tillsammans på fiket


klänning

Kommentarer
Postat av: Kornelia

NI ÄR SÅÅÅ SÖTA :)<3

2009-05-03 @ 12:04:50
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilken ursnygg avslutningsklänning :)

Synd att skorna var slut :(

Kul med mera Sabo affärer.

Kram

2009-05-03 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0