Resan med bilder



Det är svårt att berätta om en hel helg med en massa saker som har hänt, därför berättar jag med lite bilder istället, är det inte så att en bild säger mer än 1000 ord !?
Den här resan har iallafall varit SUPER kul ! Vi har haft det ur mysigt. Dessutom så har vi lärt oss lite nya saker till pax.
JUSTE ! Vet ni, vet ni, vet ni vad !? Jo jag lärde mig att släcka elden med tungan igår ! Yeeeees :)
Det var en person där som var jätte duktig på poi, så hon lärde mig lite nya saker och tisp jag kan tänka på.

Haha^^ Jag kan inte prata normalt nu :S Den där jäkla FinlandsSvenskan har satt sig på min tunga och jag låter jätte roligt ! Jag tänker inte riktigt på det, utan det är dom runt omkring mig som lägger märke till det. Hoppas det hinner försvinna tills imorron iallafall...

Igår var det morsdag föresten... Onnellinen Äitienpäivä till alla mammor i finland, för ni vet väl om att det är morsdag i Finland och INTE i Sverige, här har vi det den sista söndagen i Maj. Där blev ni lite rädda va att ni hade glömmt bort morsdag. men ta det lungt det är ett tag kvar här i Finland.
Fast min mamma fick sitt morsdag kort igår :)



Det kanske kan komma fler bilder, jag hann inte ta så mycket medans vi tränade men hon som hade fixat allt med det här fotade HELA tiden... ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder och rolig visning av bilderna. Tack för det fina morsdag kortet.

Kram

2009-05-11 @ 21:56:39
Postat av: Carina

Vilket jättecoolt & häftigt foto-kollage du gjort!

Verkligen hur proffsigt som helst ;)

Kul att ni hade så roligt.

Kram

2009-05-12 @ 07:11:42
Postat av: Linn

Åh, vad fina bilder du tagit! men den där jag o Sandra försökte göra dubbelkullerbytta ser mycket proffsigare ut än vad den sen sist och slutligen blev X) Och jag skulle ha varit med i den där tysta demonstrationen om jag inte hade jobbat, jag var med förra året :)

2009-05-12 @ 07:25:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0