överlycklingas i världen

Det här hade jag länge på... Äntligen fick jag träffa mina underbara vänner i Uppsala. Helt sjukt kul att få träffa dom igen ! Vi hade så himmla mycket att prata om och guuud vad kul det var :D:D

Först kom jag hem till Ida, sedan gick vi ut för att träffa lite folk. Vi gick förbi Lovisa och hennes kille och hälsade på :D
Ida hade ringt till dom andra så sen kom Liona, Fillippa och Christine. Vi satt i parken en stund och pratade, pratade och pratade. Sen kom Linus och Pontus skit kul att träffa dom efter alla år...
Vi åt lite på den gamla hedliga Gamlis Grillen, godaste som finns !
Jag och Ida gick till Jesper och Mattias och några andra som jag inte kännde till, fast alla är så sociala här ;) och som skulle spela fotboll som vi tittade på.
En dag men en massa kramande  och minnen<3

                    
Sjukt kul att träffa er igen girls <3             


Älskade Ida, saknar dej gumman <3          


Fotbollslaget som spelade,           



Vi gick förbi mitt gamla hus som låg i närheten, gud vilken nostalgisk känsla...
Det var som igår

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är verkligen en bra vän som har många bra vänner.

Kram

2009-05-01 @ 21:08:09
Postat av: Liona

Du är sötaste <3

2009-05-02 @ 00:27:17
Postat av: Carina

Va kul för dej att träffa dina kompisar från Uppsala.

Kram

2009-05-02 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0