Opps'

Shhhhiiiittttt !!!!! Jag märkte nu att mitt mobil bloggsinlägg inte fungerade som jag skickade igår från centralen :(
Stackars mig, eller fättare sagt stackars er ! Som inte fick se bilden på min "godis"påse från TastyShop. Så J***a gott :D

Imorron går flyget hem till Sverige igen. Men imorron ska vi upp tidigt igen och ha eld och akrobatik kurs. Och skratta åt de finska språket... :P
Vi har nästa gjort bort oss inför alla vi träffat typ på affärer eller resturanger... vi har sagt -"äsch, vi kommer ändå inte att träffa dom igen " Och vet ni ?! Haha, kassören på en affär var med på kursen idag. Lite coolt =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack så mycket du :)

hoppas du haft en bra lördag?

2009-05-09 @ 23:48:01
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: ulrika olivia

så kul att man kan skriva på sin blogg från nästan var man än befinner sig, denna kommentar skrivs från framsätet på bilen.

ska bli så kul att se dig snart kram<3

2009-05-10 @ 19:38:17
Postat av: Mamma

Tack för smak provet Tasty Shop, det var verkligen godis i min smak!

Kram

2009-05-11 @ 09:30:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0