Hos Malin

Gårdagen blev hur mysig som helst ! Vi handlade, åt, sjöng, lekte och hade jätte kul. Idag har jag tagit det lilla lugna och har nu varit ute i solen och ätit mat.
Jag tycker vi låter bilderna berätta om helgen...


Helgen spenderades med denna galna och ur gulliga tjej<3

-Hmm, 500g frukt&grönt per dag, Hur mycket ska vi ha till middan...?

200g tomater & 500g godis blir toppen!

Här är maten & godiset som smakade utsökt.

En kille var bjuden och det var lilla Joel som kom över till oss

Mot affären...


Tyvärr så blir bilderna lite suddiga när jag flyttar dom från program till program... Hoppas ny står ut, men jag ska försöka vara mer nogrann i fortsättningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0