Film Tajm

Idag har jag och Emma gjort en eld-och mag dans. Vi ska uppträda med den på KickOffen på Lördag. Riktigt bra blev den faktist...
-Eller hur Emma ?
-Ahh, Oh my GARD va bra !


Imorron är det GotZam dag och vi är "lediga" eller vi ska ju fastisk tjäna ihop pengar så för min del blir det trädgårdsarbete...

Men nu är det iallafall dags för lite film igen, ett ganska stort gäng blev det faktist som ska träffas =)
Ha det bra :)


me & Wilma, detta är då dagens outfit

  • shorts gina
  • skor skoaugust
  • tröja St ckholm
  • grå tröja Kornelias

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh du har under byxorna utan för lång byxorba typ. snyggt?!::??!!

2009-05-12 @ 20:24:07
Postat av: Mamma

Trädgårdarbetet som jag anlitat dig för är inte att sola i solstolen! Glöm ledig du kommer att längta tillbaka till skolan på torsdag.

Kram

2009-05-12 @ 21:14:48
Postat av: Carina

Oj det va hårda ord från mammsingen ;)

Snygga kläder & nu fick jag se dina fina Gladiator sandaler oxå.

Kram

2009-05-13 @ 17:04:36
Postat av: Sv. Carina

Haha^^

Jo, gladiatorsandaler är en av mina bästa investeringar faktist ;)

kram

2009-05-13 @ 17:08:41
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0