Favvodagen<3

Tjenna ! Jag är både glad och ledsen. Glad över en super fin dag jag alrdig kommer att gömma och ledsen över att alla kompisar åkt hem nu...
Dagen började med att jag gick till domkyrkan för att möta upp dom. Sedan gick jag, Lovisa, Emma och Ida till donken och åt. Jag ringde Malin, Emma och Nina som sedan kom. Det var kul att se när uppsala och gotlands kopisarna skulle träffas för första gången. Sedan gick vi lite på stan och dom fick "shoppa" av sig lite. Vi gick och hälsade på killarna som åt på Isollabella.
Sedan blev det en sväng förbi mig, det var meningen att vi skulle till glassbaren men vi blev kvar hemma hos mig och åt lite glass här istället :)
Dom andra skulle träffa resten av gruppen och jag följde dom till kyrkan, där hade dom lite hejdå sermoni och sedan tågade alla (tror det var över 70st) ner mot båten.
Jag fick äntligen träffa alla gamla killkompisar från Uppsala. Vi gick och pratade och dom trodde att gotlänningar var som utomjordingar och att de typ bodde på en annan planet :P
Vi hann faktist en snabbis in på glassbaren på väg ner mot hamnen!
Jaja, på terminalen var dom i god tid och i ungefär en timma satt vi och hade skojj. Vi träffade på ett trevligt Lidingö gäng och några andra från Sthlm och Uppsala.
Sedan kom tiden och det var dags att säga adjö :(
Vi stog i hamnen och dom gick ut på däck för att vinka...
-hej då.<3

Försökte hänga med lite med kameran under dagen ;)

Kommentarer
Postat av: bästavänen, <3

på den lilla bild man ä me på ser man fuckad ut ;P ;O<333

2009-05-24 @ 09:58:29
Postat av: Sv. Bästa<3

Du är sötast <3<3<3

saknar...

2009-05-24 @ 14:09:53
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilket kompisgäng.

Ni är ju hur många som helst.

Du är verkligen en poppis brud, med så många vänner.

Kram

2009-05-24 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0