Ett skepp kommer lasstat med...

Med vadå?
-REGN!

Idag vaknade jag av att regnet smattrade på mitt takfönster. suck* Inte idag när vi ska hitta på en aktivitet under dagen istället för en vanlig skoldag... Men inte deppa nu, för ungefär 5 minuter sedan slutade det att regna. Dock hänger det i lufen men ändå, det har slutat :)

Jag och Malin har under morgonen dragit till med andra allternativ som vi kan göra. Men som det ser ut nu så blir det en lång promenad med Wilma först och främst! Sedan får vi se... Kanske kanonen eller pingis, varför inte en cykeltur?
Jaja, vi får se som sagt!


Idag blev det en super god frukost! Jag vet inte om den var så sund men god var den i alla fall det kan jag lova! Ni ser yogurten där till höger, den har mamma gjort med bär och yogurt. Det är så fräscht och mmmmmm
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0