En anledning

Skolan igen då, tillbaka efter en hel vecka som sjuk. Jag tog en paus med skola och läxor då för att lugna ner mig lite men vadå lugna ner sig ?! Nu är jag tusen gånger mer stressad över allt och snart är terminen slut. Lovdagar efter lovdagar ploppar upp i almenackan och även denna termin är snart slut...
Det känns som att jag har en massa bortförklaringar och anledningar för mig själv varför jag inte behöver göra läxorna precis då, just nu är bloggen en bortförklarning, tyvärr börjar den bli klar nu och inga anledningar till att slippa läxan finns.
Eller ?! Jooo, juste Pax börjar om ungefär en timma, hahaha^^ sorry läxorna men Josefine har yttligare en anledning.


GAAAAARRRRRRDDDDDD ?!?!?!?!?!?!???!

Hissa & Dissa får ni efter Pax :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt det!

Det är bra här med.

Kramar

2009-05-04 @ 16:15:35
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0