Eld trixar'n

Tjenna alla glada !

Idag har det varit skola, blev trotts allt nöjd med HK provet... Efter skolan gick jag, Emma och Kornelia till banken, efter lite om och men fick vi ut €uro iallafall. Sedan gick vi och köpte lite frukost till båtresan.
Vi gick i lugn och ro och bestämmde och tittade hasstigt på klockan, shiiiiit om fem minuter börjar träningen. Vi sprang hem, bytte om och far ner till Clematis för att ha eldkursen. Det gick jätte bra idag och vi gick igenom programet till kickoffen som är den 16:e maj !
Lite smak prov från när vi tränar...


ursäkta kvalliten, men det var oerhört mörkt och så rör det ju på sig...





Jag & Emma




 


Kommentarer
Postat av: Diana

vi kommer vara så coola på medeltidsveckan! ^^



jag måste fråga, vart får du alla dina coola teckensnitt ifrån?! :o

2009-05-07 @ 22:29:32
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: olivia

VAd duktig du e<333

2009-05-08 @ 16:55:44
Postat av: Mamma

Jag kan inte fatta att det är ni som gör dom här jätte svåra eldkonsterna, men ni gör det fantastiskt bra.

Kram

2009-05-08 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0