Direkt från Finland

Nu sitter jag här på vårat 4 stjärninga hotel som heter Astor. Resan hit gick jätte bra och vi har haft det så kul så det går typ inte^^ Igår åt i på världens godaste hambugeresturang, Hesburger som är min nya favorit !
På kvällen igår var vi på en konstert, en Finsk rock konsert, jag kan nästan inte skriva om det för jag skrattar så mycket. den ena sångaren gjorde sådanna grimarsen så att vi nästan blev uttittade av alla Finnar pga vårat skrattande...
Och frukosten ?!?!? Shit va gott det var asså, god morgon smootie satt toppen.
Idag har vi lärt ut dom vi är här för att träna, det gick jätte bra och dom är Skit duktiga ! Det roligaste var nog när vi lärde dom några sånger på gotländska, hahaha^^ Sjukt kul !


Astor

När jag kommer hem lägger jag upp bilder från helgen.

Yooo Maan nu går vi runt i solbrillor, mjukisbyxor och klockan är typ 22.00 här.

Kommentarer
Postat av: Carina

Va kul ni verkar ha det :)

Kram

2009-05-10 @ 17:48:53
Postat av: Mamma

Jag tycker att ni varit så dukiga och förståndiga på eran resa. Ni har gjort ett glatt och fint "av tryck" från Sverige hos dom finskavännerna som bjudit över er.

Kram

2009-05-11 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0