snöyr

Det började lite stressigt och fick småspringa iväg till skolan. Det var ju typist att det skulle snö/regna idag när jag förengångs skull, inte för att det är så ovanligt men...hade plattat håret :P
 
Dessutom så ska det bli VÅR nu, inte mera snö ! Det känndes konstigt att säga jag som alltid vill ha snö. Men nu får det räcka..!
Vi hade idrott som första lektion med trampett. Sedan lite So med läxförhör på Upptäckarnas tidning, den bästa tidningen ! Eftersom det var min grupps tidning =)  Sist på dagen hade vi Ev (Elevensval) då jag skrev lite på vårat grupparbete, om Klamydia.

Idag var det egentligen tänkt att jag skulle till gymmet på ett spinning-pass. Men tråkigt nog var det full bokat och det får bli en annan dag istället...  =(
Vad ska jag göra nu då.. ? GISSA... ledtråd: som vanligt.
-PLUGGA !?
-rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0