$tädJos

Igår kväll kom jag äntligen in i boken, "om jag kunde drömma" i början fattade jag nothing då var det bara en massa poesi. Men nu börjar den arta sig och bli riktigt bra.

När jag öppnade upp ögonen denna morgon och tittade runt i mitt rum blev jag nästan mörkrädd. Inte för att det var mörkt utan för att det var så stökig.
-REDAN...?! ,säger jag bara. Det har ju sett ut så hela tiden liksom...
Men idag måste jag ta tag i det ! Jag har redan börjat och det ser ljust ut  =) Lite senare blir belöningen... Malin. Eller vi ska fixa lite med våra serier och stickningen, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Diana

Äntligen! ^^ Visst är boken bra!



Hur långt har du kommit förresten? :)

2009-03-08 @ 12:52:10
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0