stockholmooo

Äntligen fredag ! Lite skönt med sovmorgon till 9, sen var det skola. Vi hade final i So 12:an, våran klass kom 2:a =)
Sen hade vi mest långtråkiga lektioner med en massa småprat.

Yes, lite håll i gång tillslut, hem och packa ihop det sista sen in med allt i bilen och ner till båten på två hjul. Men vet ni !? när vi står i väntekön innan vi ska lämna fram biljetten skulle jag extra kolla min "lilla napp" bradbandet, och då märker jag att ingen av oss hade packat ner det. Det var bara att vända trotts att det var 10 minuter innan luckorna skulle stänga...
Hem på två hjul igen och sedan tillbaka, vi kom som tur var med iallafall. Andas ut!!!
På båten satt vi i resturangtorget, jag tror inte det finns mer obekväma stolar än vad det är där ! Jag satt iallafall och läste och ritade lite.
Same procedure as every time... mormor väntade med en god paj och tv:n i bakrunden med let´s dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0