snö-ön

Från att inte ha någon snö på denna ö, blir det plöttsligt föööör mycket !!!

Kunde inte använda nya jackan idag, suck* Kom extra tidigt så att jag och Malin kunde fixa det sista med att sätta ihop våra serier, sedan fick vi "redovisa" dom. Vi fick också se "Bullshit" filmen av David & Diana och co. SUPER cool ;)
Dagen rullade på och jag fick skylla mig själv att jag inte sovit något och var därför jätte trött :/ men men...

Nu ska jag vara ännu mer ambitös (mitt nya ord jag använder hela tiden) och skriva en novell till No:n, lite senare kommer Diana förbi och sedan blir det PAX =)

SEN SOOOVA

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack du :) <3

hoppas du haft en bra dag?

2009-03-25 @ 19:03:46
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Ulrika

God natt!

2009-03-25 @ 21:09:11
Postat av: Carina

Hej Jozzan!

Vad kul det va att ses & shoppa i Skhlm igår.

Nya jackan är jättesnygg :)

Passa dej "på pricken".

Hoppas du sover mer i natt & va rädd om din rygg.

Kram kram

Carina

2009-03-25 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0