släkt & firande

Vaknade och var själv hemma, dom andra var vid affären och på "kungsholmsrundan" När jag gick upp kunde jag inte låta bli att tänka på alla som satt i skolan just då. kul för dom....nooth !
Lite senare började vi små fixa lite med mat och dukande, det är nämligen så att några från släkten skulle komma för att få träffas lite. Det var jätte kul att få se dom igen =)
Jag har också fått smakat min livs godaste cheesecake, min första också men iallafall.. det var mormor som hade gjort den, det var med lite smak av citron. 
Imorron har vi planer om att åka till skärholmen "SKHLM"  jag har precis varit inne på  hemsidan och kollat upp att alla mina favorit butiker finns där !

Nu ser det ut som att det blir lite vickning, med lite ost & kex. mummmms


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahah, men skoldagen var faktiskt helt okej ;) Vi hade ingen slöjd, igen så vi slutade efter lunch med chickenbits som mat! :P<3

2009-03-24 @ 11:33:00
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0