Positiv

Träningen gick bra och slutade med lite framsteg iallfall :P
Efter träningen kilade jag hem för att hämta hunden, sen gick vi för att möta lillsyrran som varit i stallet och ridit, hon hade varit duktig och cyklat själv fram och tillbaka !
Mamma är på en föreläsning på Wisby Strand ikväll.

Imorron har jag bestämmt mig för att vara en possitiv människa, trotts att vi har Franskavikarien... Men det ska nog funka får vi hoppas ;)
Vi får se hur morgondagen gick imorron...

wich me good luck  ♣

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till. Du är alltid possetiv så det blir inga problem för dig!

2009-03-12 @ 00:09:17
Postat av: olivia

hihi Tack för att du kom och mötte mig <3

2009-03-12 @ 13:17:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0