över ambitös ?!

På båten var det en hyfstat lugn överfart, blåste 12 sek/m ungefär och det var en 27 knop så vi kom enligt tabellen fram vid halv 1 tiden. Helt otroligt, åkte av som andra bil !!!
När vi åkte ner för rampen var det värsta ovädret, usch :S
Under hela överfarten satt jag och tecknade serier, min rygg är värsta bananen för att jag suttit och ritat hela tiden, även hemma fick jag lite panik bär jag såg att serierna var svartvita !? Det skulle vare klart till nästa morgon, så jag satte mig och målade klart allting. När jag ändå höll på gjorde jag lite andra läxor också.
Runt 3 någon gång tänkte jag äntligen sova, men NEJ juste min bok var super spännade, måste bara lästa liiiiite.
Tillslut somnade jag vare sig jag ville eller inte. Och vaknade av att klockan ringde och boken låg öppen över huvudet på mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0