Mitt sommarhopp

Vanlig fredag i skolan med So förhör, matte och No typ.
Efter skolan var det snö-regn ute, inte kul ! Trotts snön hade jag bestämt mig för ett par solglasbrillor som jag idag köpte. Det kändes lite fel att köpa det när det snöade ute, men förhoppningsvis så försvinner väl snön snart.



Sen gick jag och Malin hem till henne, vi baka chokladbollar. Dom blev super goda =) Sen hade Malin en uppvisning av alla hennes påsar, skokartonger, prislappar och parfymkartonger. Helt otrolig sammlare lilla du :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det har blivit en del av inredningen! <3

2009-03-28 @ 16:45:16
Postat av: Carina

Jätte-snygga solglasögon.

Du ser supercool ut :)



Smasken, chokladbollarna ser goda ut.

Nu blev jag sugen :)

Kram Carina

2009-03-29 @ 17:14:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0