ledigt för min del

Helgen är nu slut, fast för min del är det fortfarande lite helg kvar. Imorron har jag tagit ledigt från skolan, sköntskönt.
På tisdag är hela skolan ledig så då kunde man förlänga helgen lite och stanna kvar någon dag extra :)

Nu sitter jag och kollar på det sista avsnittet för säsongen av Beck. Idag är det Beck- i guds namn. För stunden är det paus med nyheter och jag passade på att slänga in ett litet inlägg.
Det börjar vilken minut som helst, ska kolla klart sen fortsätta läsa boken om jag kunde drömma som jag äntligen har kommit in i och har lyckats komma ungefär till hälften,

Tack igen Diana för den fina boken ♥


Kommentarer
Postat av: Diana

Visst är den bra när man väl kommit in i den! :D<3 varsågod förresten ^^

2009-03-23 @ 19:47:33
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0